PagiPC
About Entry Twitter
Heartbroken Feeling
Monday 22 October 2012 • 07:29:00 • 0 comments
Lama gila tak update blog kan . Last , time puasa kalau tak silap .
 Harini dah 22 Oct 2012 dahh , K bejeman dah .
Aku tetiba tegerak hati pulak nak update blog so sign in and update .
Malas nak intro panjang panjang macam sebelum ni . 
So straight to the point K ..
Semalam aku rasa orang yang paling bahagia even sikit mood spoil .
Sikit jee so abaikan . Aku dah jumpe dia pun dah happy gila vavi dah .. 
K tengok bertapa excited tahap gaban jee PEREMPUAN*aku* ni dekad kau ..
Bila nampak jee muka kau my jantung like dupdapdupdap .
I think Allah je yg tahu perasaan aku time tu ..
Makan makan then borak then snap snap ..
Time snap snap tu macam macam aku fikir .. K nvm
So hari berganti hari , masa berganti masa . 
Harini Isnin dengan keletihannye pergi jugak sekolah sebab nak pulangkan buku texts .
Dengan hati yang sangat tenang *cewahh* aku pergi sekolah .
Kepala otak aku pikir *apalah yang Ayun nak cakap ni* K aku memang SS
Kau kau orang kene paham tu tau ?
Assembly macam biasa . Then naik kelas dengan hati yg berbunga bunga
sebab nak dengar cerita Ayun . Hee *aku memang excited lebih*
Cerita punye cerita then ade satu story yang buad aku rasa OH MY Allah
Only Allah yang paham .
Ayun cakap dia mimpi pasal aku dengan Aqim .
Dia tak cerita lagi dia dah gelak then cakap "SWEET BHAI"
Aku pun tak tahu pape k tanya lahh .
Cerita mimpi bermula

Ayun cakap dia mimpi aku dah berbaik semula dengan Aqim .
Time tu dia tengah jalan berdua dengan Aqim dekad satu mall ni . 
Suddenly aku pulak datang dekad dieorang then tegur Aqim  
and buad macam kitaorang ni tak penah gaduh . 
Then Ayun cakap kita orang jalan sama sama ,tapi Ayun kene tinggal dekad belakang .
Bole pulakk ttiba Iwan pulak datang jalan dengan Ayun . Hihi *tu je yang aku ingat

Cerita mimpi tamat

Time Ayun cerita tuh aku rasa nak menangis pun ade . 
Aku cakap dekad Ayun "alah mimpi tu je Yun"
*dalam hati aku?* Hmmm
Kalau lah mimpi tu jadi kenyataan kan best . 
Ya Allah bahagia sangat sangat  :'( 
Masa Ayun cerita tu aku dah "Amin" banyak kali hope 
aku dengan dia betul betul lah dapat berbaik semula ..
Aku tak tahu kenapa aku taknak sangat kehilangan dia :'( 
*sambil dengar "YAKIN CINTAMU KU DAPAT"
Start Ayun cerita pasal semua tu , harapan aku dekad dia ,
sayang aku dekad dia , semualah makin tinggi
K aku mengharap dia balik :'/
Bila Ayun cakap macam tu , Ayun bagi aku spirits untuk dont give up on us .
K aku kembali mengharap :'(
Huaaaaaaa . Aku nak baik dengan diaaaaaaaaaaaaa .
Tolonglah paham ..
Bila Ayun cakap macam tu aku rasa akulah orang yang paling bahagia 
time tu even itu hanya sekadar MIMPI . k MIMPI .
Sampailah satu masa ni ade budak tanya tapi aku tak sure sangat..
K suspen gilaa vavi lahh kan .
Aku tak dengar sangat apa yang dia cakap , 
but aku paham sikit sikit .
So aku tanya budak tu apa yang dia cakap tadi . 
Tapi dia kate mane ade ..
Aku paksa dia suruh cakap jujur , aku siap suruh sumpah bagai 
tapi dia cakap takde pape and sanggup bersumpah .
K bila dah dia sanggup bersumpah aku tak bole buad apelah kan .
K redha jee . Maybe betul lah takde pape .
*hati masih tak tenang lagi time tu*
Still mencari jawapan .
Time BI yaa yaa . Time BI ade aku dengar
ada budak ni ttba tanya benda yang sama .
Aikkkkk ? Tak pelik ke?
Kalau takada angin masakan pokok bole bergoyang right ?
Kali ni aku dengar jeles sikit dari yang tadi ..
So ttba budak tu cover . COVER tau COVER .
Aku pun pandang budak tu .. Aku tanya apa dia cakap tadi .
Dia pun same cakap takda pape . Aku ugut dia ,dia cakap takde pape ..
Suddenly tak macam mane dia cakap nantilah .
Aku tanya kenapa kenapa taknak jawap . 
K cakap nak text aku , aku tunggu punye tunggu takde pun .
Lastly aku jugak yang kene text dulu . K aku text tanya cerita sebenarnyee .
Dia kate "ehh mane ade . aku tipu kau je tadi"
Aku "hmm yelah aku tahu korang tipu aku"
Dia "relax lah. fine merajuk"
Aku "yelah ceritalah "
Sebelum dia cerita tu ade satu perjanjian dia suruh buad ,
aku memang tak bole janji sbb aku akan buad jugak bende tu . *crying*
 So text punye text suddenly kebenaran dah terbukti ..
Betul atau tak tu Allah jelah yang tahu K ..
 Ya Allah , sumpah gila aku tak sangka. Tapi aku tak bole buad ape sebab aku takda bukti .
Kan aku dah cakap aku tak bole janji , tengok aku dah :'(
Betul  ke cerita tu ? Sahih ke kebenaran dia ?
Wei ... Kenapa aku yang kene lalui semua ni ?
Lepas satu satu masalah yang aku hadapai .
Tak sudah yang ni , yang lain dah datang ..  :'(
Ya Allah sumpah aku tak tahan .
Bila aku dapat tahu je cerita tu , terus spoil mood KEBAHAGIAN aku pagi tadi .
K semua hilang .
Idontknow why :/
Why must me?
Penat wei tahan kesakitan dalam hati macam ni .
K aku sabar . Sabar je yang mampu kuatkan aku .
*Alahh suddenly headache menyerang . Ni semua punca nangis yang tahap tera sangatlah nih .
K nak demam pun ade rasenye . Takpelah Allah nak hapuskan dosa kecil aku tu .*
Wei , please doakan KEBAHAGIAAN aku :'(
Aku nak jugak berbagia macam orang lain , macam KAWAN KAWAN aku yang lain .
Aku sayang AHMAD MUSTAQIM lagi ..
Aku sayang Dia , Aku sayang Pagi , Aku sayang Aqim 
Aku nak berbaik semula dengan dia , please doakan aku .
Ya Allah , aku harap sangat aku dapat berbaik semula dengan dia .
Ya Allah , aku sayang hambaMu yang bernama 
AHMAD MUSTAQIM B. MD KHAIRUDDIN
:'(
Okey , aku stop update dululah . Air mata aku tak henti henti  + lagi dengan sakit kepala .
K aku nak rehatkan kepala otak aku dulu .
Jap jap , One more thing I wanna to tell you .
" I MISS & LOVE AHMAD MUSTAQIM "
Please pray for us and aku doakan kau orang jugak bahagia , Amin :'(
#Nowplaying - Pelengkap Hidupku & Takkan Pisahkan
Assalamualaikum


PAST
Hello;
Hi *wave hand* I still love him and never give up for us . Thanks follow my blog
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
Dear Ahmad Mustaqim , please forgive me and wanna be like before this
  • Means ?
  • Ramadhan Kembali
  • Seandainya ....
  • Honesty
  • Sampai bila ? :'(
  • Ohhsem Day ♥
  • Miss him :(
  • Down :'(
  • Aku Rindu Dia Ya Allah
  • Hay , Morning peeps ;)Rini nak share something pa...

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome