PagiPC
About Entry Twitter
Sampai bila ? :'(
Wednesday 30 May 2012 • 06:27:00 • 0 comments


hye hye buddies . what up bro ? Hahaha . No no no ! Dont be a gengster . :') 

Kau kau orengg sehad dok ? wat ghapo ? onl leteww kan ? :P Hahaha.(kelantan kojap) 
Cuti ni kemano sajo bejalan ? ko teporap yo kek rumahku syurgaku tu ? (nogori balik)

Aku pun rumah jelha , ibu ado kelas pagi petang , ayah keje . Okey , totally bosan . Aku kemas rumah , basuh kain , lipat kain , bagi anak-anak yg brekor-ekor tu makan . Huh ~ memang penad kalau buad sume tu seharian . :(

Okey , sebenarnya bukan nak story pasal lipat kain ke hape jadah ke . Hehe . Haremmmm . Nak cerita pasal lain . 

Cuti baru 5hari kan ? masuk lha SABTU AHAD tu . Lame lagi ken nak tunggu bukak sekolah ? Adesss . bila time sekolah nak cuti , bila time cuti nak sekolah . gatal namo eah tu . Okey , biasa lha nama pung remaja right . 

Bukan hape , duduk ruma lame lame bosan lha . sunyi bila sume takde dekad ruma . phone tak bebunyi pun , sonyap macam tu yolha . nak buad phone tu jadi macam phone lagi satu boleh takk ? errr !~ :'(

Lepas penad penad basuh kain tadi pagi , aku terlelap lepas ASAR . Aku tahu tak elok tidur lepas asar , tapi penad sangat dah tu kut sampai lappy boleh aku biarkan terbukak macam tu je . Bangun bangun je tengok dah terpadam sebab bateri habes . Dengen speaker bole ade bawah katil , huh acano tu ? Thats mean aku tidur lame jugakk leteww . Hee . Sumpah letih wei . Dah lha janji nak teman teott pegi amek kertas dia pukul 6 . Aku tersedar pukul 6:02 . Hee .

Okey , dan dan tidur petang macam tu pun aku boleh mimpi . Huhhh ~ Bangun bangun je dari tidur air mata aku mengalir . EHHHH ! CHOPPPP !  Aku hingat aku nangis tu dalam mimpi je , tapi betul betul . Jyeahh babe , thats real .  Lepas tu ape lagi , amek purse lha aku . Bukak purse tu . Lagi menitik lhaa kan air mata aku . Hurmmmm :(

Nak tahu kenapa aku amek purse ? Sebab dalam purse tu ade dia . Hee . Gambar dia lhaa . Nak tahu kenapa aku tengok gambar dia ? Sebab aku rindu dia lhaa wei . :'( 

Tadi aku mimpi pasal dia lha . HOHOHO ! Sungguh terharu wei .  (aku pulak yang terharu, patutnya dia tapi bukan nak simpati easedih , jom nangis dengan aku sekali  . Wei , aku rinndu dia lha . Kau tahu tak binatang RINDU tu hape ? Susah bona nak main jauh jauh dari aku . * tapi memang kenyataannya aku rindu kau gilakk vavi * aku tak mencarut ea . 

Rindunye nak tunggu kau datang rumah lagi . Boleh datang rumah aku lagi tak ? Rindunya nak dengar suara kau . Boleh tak nak call kau walaupun sekejap ? Rindunya nak kene tegur dengan kau kalau  aku buad salah dan sume sume tu . Boleh tak nak buad salah yang pasti akan ditegur oleh kau ? RINDU  ! Tahu tak ? :'( Huhhhh ! 

Wei , ritu ibu tanya aku . Okey , tergagap gagap aku nak jawap . Ibu tanya aku macam macam jugakk lha . Ibu tanya kenapa kau dah jarang datang rumah ? Errrrr ~ Aku kate dia busy lhaa bu , dia belajar sbb ade trtinggal bab bab yang dah belajar . Okey , aku cover macam tu je yang mampu . Setiap kali ibu tanya pasal kau dekad aku , automatik lha wei air mata aku dah begenang je . dah takde manual manual dah . :'(

Wei , sumpah wei orang rindu kau tahap tera . Orang nak jumpa kau . Orang nak jumpa kau . Orang nak jumpa kau :'(  Boleh tak ? Lama lagi wei nak dapat jumpa kau . Seminggu lebih right ? 

Bila aku on facebook , automatik jugakk lha first aku log in , then terus search nama kau buad new tab . Memang selalu lha wei aku buad macam tu . Then baru lhaa aku bukak yang mende mende tu sume . 

Semalam aku operasi wall bilik aku . Aku cari kertas kertas yang aku dan buddies aku buad , tulis name lha , lukis lukis lha . Aku letak lha dekad dinding . Tapi nama dia banyak . Heee ~ Kertas yang kecik kecik dah nak koyak pun aku tampal . :') Sayang nak buang nama kau . 

kiri created by : zana , ayun , teha dan aku :')
kanan by : Siti Nur Asilah <3

Omeyy omeyy kan ? Mereka memang pandai pandai .
Karya sume cun melecun .
Ape ?! Aku syok sendiri ? 
Kesahh pulak aku hai , aku bukan mintak simpati kau kau kan ?
 :/



Munchet :')

Penyu ni dia bagi . Omeyy kan ? 
Masih ade lagi dengan aku . 
Kemana aku pergi aku akan bawak . 
Penyu ni setia temani tidurku hari hari .
Setia untuk membasahkan badannya dengan air mata aku . 
Cool munchet ni macam dia <3
Phone tu pun phone dia , byak berkorban untuk aku phone tu :)


Okey aku stop sini dulu lha . Lagi lama lagi banyak air mata aku yang keluar kang . Cukup lha kepala penyu ni basah . Hee . choiiiii ! choiii ! bole tolong takk ? satu je ? boleh lha boleh lhaa .

Tolong doakan aku dengan dia . Aku sayang dia wei . Sumpah taknak hilang dia . Aku nak dia :'(  Thanks sapa yang sudi mendoakan tu ye . Sayang lebih lha . Aku doakan untuk kau kau orangg balik <3

Bubbye buddies . Thanks sudi baca .Take care . Assalamualaikum :*




PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* I still love him and never give up for us . Thanks follow my blog
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
Dear Ahmad Mustaqim , please forgive me and wanna be like before this
  • Ohhsem Day ♥
  • Miss him :(
  • Down :'(
  • Aku Rindu Dia Ya Allah
  • Hay , Morning peeps ;)Rini nak share something pa...
  • My Prince Charming

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome