PagiPC
About Entry Twitter
Down :'(
Thursday 3 May 2012 • 06:00:00 • 0 comments




Hay sume . Korang sehad ? Dah solat ? Lama pulak rasanya tak update right ? 

Sebab aku busy je , bila ada masa nak update kadang-2 lupa lha , hape lhaa , macam-2 hal lha . Aku nak share something , sebab aku tahu aku tak mampu untuk simpan sorang-2 . Aku manusia biasa jugak . Okey , now we start . 


Bulan APRIL ! Ya , memang dah berlalu meninggalkan kita tapi banyak sangat yang aku perlu lalui dalam bulan tu . Macam-2 dugaan yang aku tempuh . Mula-2 aku okey je , sebab aku tahu tu semua ALLAH nak uji tahap kesabaran aku lagi kut . Ya ! May be ni CARA ALLAH nak balas DOSA-DOSA KECIL aku kut kan ? Okey , aku tempuh sahaja , terus bersabar dan berdoa. Dari awal bulan sampai akhir bulan . Banyak sangat wei , aku nak terang pun maybe harini pun tak sempat . Wei , kenapa aku perlu lalui semuanya sendiri ? Kenapa aku ? YA , dulu aku kuat , tapi sekarang aku lemah gila . Aku down wei . Kenapa aku je ? 

# awak , kenapa kita tak boleh macam orang lain ? kenapa orang lain boleh je bahagia ? tapi kenapa saya tak dapat tu ? saya sayangkan awak :( saya tak sanggup  tengok awak jadi milik orang lain . you know what , aku rindu kau gila wei . aku rasa masa untuk kita spend time takda , walaupun awak ada depan saya . hari KHAMIS ritu awak baru balik dari kem kan ? saya rindu awak time tu , tapi awak tak tahu , saya text awak tak reply . saya nak call saya takut . Now , malam ni jugak awak nak bertolak pegi KEDAH . awak tahu , lepas satu satu program luar awak join . tapi kali ni awak pergi sampai AHAD . besoknya tu dah periksa . awak tahu tak saya risau sebab awak dah banyak ketinggalan pelajaran . awak , lama sangat kita berjauhan . first awak pergi UMMRAH tu , kira 3weeks right ? sumpah gila saya rindu awak ,  lepas saya pulak busy dengan choral speaking . lepas sume selesai awak pulak pergi MELAKA . baru je balik dari melaka nak pergi kedah pulak . awak , saya rindu awak :(

cop ! kenapa relay kita diduga sebegini ? kenapa saya kene terima semua ni ? saya perlukan awak untuk support saya . saya perlukan awak untuk dengar cerita saya . saya nak awak . awak , kenapa semuanya berubah ? kenapa susah sangat nak paham perasaan saya ? ye saya tahu saya selalu buad awak sakit hati , suka tipu awak , perangai saya buruk dan  tak sempurna di mata awak . tapi itu sebenarnya yang awak perlu betulkan . saya nak awak bimbing saya , saya nak awak tegur saya dengan cara yang baik . tapi kenapa awak tak buad ? tak semua orang sempurna kan , wak ? saya pun tak dapat nak puas hati awak selalu sebab saya insan biasa yang sangat kerdil . awak , kenapa awak perlu ungkitkan benda yang lepas ? kenapa perlu cari salah saya je ? kenapa awak ? hina sangat ke saya dimata awak ? sedangkan salah yang kecil pun awak nak besarkan . kita boleh bawak bincang right ? setiap masalah mesti ade jalan penyelesaiannya . saya nak awak pertahankan relay kita . saya nak macam orang lain jugak , nak dihargai , nak dihormati , nak bahagia . saya rasa saya dah hilang semua tu . saya rindu awak sangat-2 . saya dah tahu apa yang awak buad sebelum ni , benda-2 yang tak penah awak bagitahu .
ASTAGFIRULLAH , tapi saya redha , nak percaya pun susah . sebab saya terlalu YAKIN yang awak tak macam tu , saya rasa awak tak mungkin buad semua tu . tapi , bila fikir2 kan balik . hurmmm :( 

arghhhh ! kenapa perlu ada orang yang tak suka tengok kita bahagia ?  kenapa awak nak dengar cerita mereka sedangkan cerita saya awak tak dengar . kenapa ? penuh dengan tanda tanya awak buad saya . :( subhanallah . saya tak kuat . saya dah tak macam dulu lagi , dulu ada yang kuatkan semangat saya . awak , awak bole spend time dengan mereka untuk dengar story mereka tentang saya , but awak tak nak spend time untuk dengar penjelasan saya . ye , memang saya jeles tengok awak dengan "dia" . saya tak tahu kenapa saya jeles gila babing bilan tengok awak dengan "dia" sebab ape ? sebab awak lain dia lain , awak layan saya lain . awak lebihkan dia dan mereka , but awak ketepi kan saya . awak buad saya macam tak wujud . ape semua ni ? saya dah penad nak menangis wak , tapi air mata saya asyik mengalir je bila kenangkan awak , nasib saya . tapi saya pun pelik kenapa dia layan awak macam tu sekali . perlu ke dia cerita pasal saya dekad awak dlam keadaan sekarang ? takkan ! tu semua nak buad saya jeles lha ! damn :( saya tak tahu kenapa saya tak bole tengok awak dengan dia , dengan kawan-2 lain saya bole tahan lagi jeles saya . tapi dengan dia ? sumpah wak , saya tak mampu .


HARI NI ! tadi awak sebut-2 nama someone ni dekad dgn saya . saya tahu awak nak buad saya cemburu right ? ya , saya cemburu . saya tengok awak macam takde prasaan je dalam keadaan saya macam ni . tapi saya senyap , hati saya yang tersenyum bila nampak awak tergelak , happy dan anything else . saya bahagia tengok awak happy . tapi saya tak mampu nak sorokkan sedih saya . sebab tu sekarang saya selalu nangis dekad sekolah , bukan saya nak menunjuk , tapi tu je tempat yang saya boleh lepaskan . dekad rumah saya dah selalu nangis but saya taknak ibu tahu yang saya ade problem dengan awak , sebab ibu sentiasa doakan untuk "KITA" sayang . saya pun taknak hampakna perasaan ibu . sebenarnya ibu bg tanggungjawb dekad awak untuk bimbing dan jaga saya . ibu sayang kita awak , ibu nak tangok kita bahagia . dah bape hari saya tidur dengan ibu dan ayah . saya tak kuat untuk berada dalam keadaan seorang diri . mesti saya nangis . saya pikir yang bukan-2 . awak , kenapa awak buad saya macam ni ? saya tunggu awak tahu ? kenapa kawan saya tak paham saya ? kenapa perlu buruk-2 kan saya ? awak nak dengar cakap "dia" je ke ? awak , dia burukkan saya ke ? awak tahu tak dia cakap saya gedik-gedik nak tegur dia ? ape semua ni ? saya tegur salah , tak tegur salah . then dia cakap tak takut ke kalau dia rampas awak dari saya ? Ohhhmy God ! :( siapa nak tengok orang yang dia sayang jatuh dekad orang lain right ? tapi masalahnya kenapa dia sanggup cakap saya macam tu .? dia nak salahkan saya sorang je ? OKEY FINE ! SAYA SALAH ! DIA JE BETUL ! awak pun backup dia right ? SAYA DAH HILANG SEMUA YANG HORMAT SAYA DULU , YANG HARGAI SAYA , YANG JAGA HATI SAYA , mana semua yang dulu tu ?? kenapa semua nak pulau kan saya ? keje sangat ke ? orang salahkan saya . tapi ada kawan saya yang sorang ni yang selalu bg support dekad saya cakap saya terlalu baik , saya terlalu penting orang lain dari diri saya , saya terlalu jaga perasaan orang lain dan kawan2 sampai sanggup hati saya dikhianati dan disakitkan . bukan apa , saya nak tengok orang lain happy dan bahagia je . tu niat saya . salah ke ? Tapi takpe , saya masih pegang lagi prinsip saya , biar orang buad kita , jangan kita buad orang. sebab saya tahu ianya akan kene pada diri kita balik . tu saya takut .  SAYANG , PLEASE BE MINE FOREVER . saya mintak maaf sebab saya banyak salah dengan awak .

Ya Allah , terlalu berat ujian mu untuk saya melaluinya seorang . Tapi takpe , saya akan tetap usaha dan takkan pernah putus asa untuk tunggu awak . sebab saya tahu susahnya nak dapatkan awak . saya yang lalui semua tu . orang lain tak tahu . orang lain boleh cakap je . what matter happens , i will love you forever sayang . i need you . because i  miss you . okey awak , selamat bertolak ea ke kedah , semoga semuanya selamat . saya doakan awak . saya tunggu awak balik . awak dekad sana hati-2 ea , jaga diri . saya sayang awak . awak jangan nakal-2 tau . selamat sampai dan selamat balik sayang . Dont forget me :(



I LOVE YOU MY PRINCE CHARMING
I MISS YOU MY SUPERPAGI
I NEED YOU SAYANG 

What matter happens ,

I will still LOVE You sincerely
,
because I know thats is very difficult ,

and needs a lot of sacrifices to get you 



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* I still love him and never give up for us . Thanks follow my blog
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
Dear Ahmad Mustaqim , please forgive me and wanna be like before this
  • Aku Rindu Dia Ya Allah
  • Hay , Morning peeps ;)Rini nak share something pa...
  • My Prince Charming

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome