PagiPC
About Entry Twitter
Ohhsem Day ♥
Wednesday 16 May 2012 • 07:43:00 • 0 comments


Hey-hey semua ;) Ha , tengah buad ape tu ? Dah makan ?
Atototo , kesiannya kalau belum tapi takpe same lha dengan kita .
Hahaha . Kita lapar same2 okey ? Boleh ? Jyeahh J
Yang dah kenyang tu , TAHNIAH kerana membuad perut anda berada dalam keadaan tenang .
Tak macam perut aku , berkeroncong jo dari semalam .  Hahaha . Sodap bunyi eah .
                           Hokey-hokey , bukan nak cerita pasal perut do tapi nak cerita pasal hari ni .
Eak ? Harini ? Ha ? Ape yang berlaku ? Ape yang terjadi ? Ape yang happen ?
Hahaha . Jangan nak menggelabah sangat lhaa kan ? Bluekkkk :P

TODAY IS 16 MAY 2012
Ya , hari ni kan HARI GURU . Kau-kau orang ingat takk ?
YA BAGUSS ! kerana anda semua mengingatinya . Peace .
Hee . Mesti tadi dekad sekolah korang selebrate right ? Dah agak dah .
Mesti cikgu-cikgu korang lawa-lawa kacak-kacak bukan ? Ohhh myy !
Same lha dengan cikgu titee .  Omeyy-omeyy .
Nak tengok tak cikgu-cikgu sekolah haku ?
Tadaaaaaaaa
|
|
|

I LOVE YOU ALL TEACHER <3


Untuk program harini aku diberi tanggungjawab
 oleh ABG ALIFF AKMAL (yang pandai tu) Heee
untuk dilaksanakann dan dibantu oleh rakan sekelas aku
NUR SYAMIMI AMIRAH (Memey)
Wahhh ! Skema kan ayat aku ? Songall , konon je tu .
Back to topic .
Aku dengan Memey jadi AJK SAMBUTAN .
So dari minggu lepas kita orang dah plan . Buad ni buad tu .
Tapi petang semalam still kelamkabut laie . Biaso lhaa , baru fun right ? Hehe .
Lepas settel keje aku semalam tetiba KAK SHIDA (akak pandai jugakk )
ajak aku jadi "PUTERI BUNGA RAMPAI" Hahahaha .
puteri lhaa sangat kan ? Wekkkk .  Mesti loya dengar kan ? 
Hahaha . Kesah pulak mak nyah . :p
Okey aku pun on jelhaa sebab aku takde keje lagi dah time tu .
Nak suruh Memey , dia main PACEK . Betul tak ejaan tu ?
Kak Shida suruh pakai baju kurung . Wowww ! Meriahh Malaysia hari ini (ayat cikgu SULAIMAN)
So , aku pakai baju kurung lha , kononnya ayu lhaa kan ?
Persetannkan keperasanan aku .


Anda tahu siapa dia ?
Aku letewww .  Bosa kan mato den ?
Hahaha . Okey , nampak JAM tu ?
Jam tu dah 10BULAN aku pakai . Sayang jam tu .
Stop-stop karang lain jadi eah .


Pagi tadi aku datang macam biasa . Bila setting sume dah settle , YEAHHH !
Sambutan akan bermula .
Cikgu-cikgu berarak dari pagar sekolah hingga ke dewan .
Budak-budak PACEK yang omeyy-omeyy handsome-handsome lagi bergaya tu iringi cikgu . 
(AYUN , TEHA , MEMEY , MIRA , ATHIA , FIZI , PALI  MUAZ )
Banyak aktiviti masa program tu berlansung . 
Macam-macam game akak-akak abang-abang form 5 anjurkan . Happening jugak lhaa .
Antaranya lakonan , dikir barat  , pantun , superspontan , dan macam-macam lha .
Meriah lhaa time tu , rugi sape tak datang bagi budak-budak sekolah aku . Hehehe .


 Ini lha barisan pelakon-pelakon kami .
Kiri : Azhan , Pelot , Ewan , Zahir & Syekal .

Sketsa diaorang memang best . Lawak gilaa wei .
Tapi still ada moral right ? Itu yang penting .
Tahniah director dia , KAK SUHAILI ( omeyy sis )
Good Job team 


Yang sebelah kiri tu Teoootttt . ( Teha )
Dia pendengar setia cerita  yang tah pape aku ni .
Dia cun wei  , baik :D
ILOVEYOU TEOOTTTT 




 Ini Cik Khairunnisa (AYUN ) & Incik Iskandar (PELOT)
Diaorang ni Ohhsemm-ohhsemm sangat .
Best kawan dengan mereka .
Konfom tak rugi . Happening (Y)
(TEACHERFRIEND) 



This .

Kenal tak dia ?
Dia makhluk Allah s.w.t

Okey , aku rindu dekad dia sebenarnya.L
Aku harap dia tahu . 
I LOVE YOU 




Ibu ku tercinta + tersayang .

Selamat Hari Guru ibu

Semoga panjang umur dan tabah mengajar anak didikmu

ILOVE YOU




Opsss ! Hee . Okey lhaa , aku stop dulu lhaa story pasal event harini . 
Masih tak terlambat lagi kut nak wish HAPPY TEACHER'S DAY & MOTHER'S DAY 
kepada cikgu-cikgu yang pernah aku mengajar ataupun tidak . 
ILOVEYOU CIKGU .
Semoga ajaranmu menjadi tonggak kejayaan kami .

Okey , bubye buddies 

o






PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* I still love him and never give up for us . Thanks follow my blog
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
Dear Ahmad Mustaqim , please forgive me and wanna be like before this
  • Miss him :(
  • Down :'(
  • Aku Rindu Dia Ya Allah
  • Hay , Morning peeps ;)Rini nak share something pa...
  • My Prince Charming

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome