PagiPC
About Entry Twitter
Means ?
Wednesday 8 August 2012 • 06:33:00 • 0 comments
Hey makhluk Allah . Kau oreng sehat ? Dah bbuka ? 
Okey malas nak intro yang meleweh leweh ,so straightforward ape yang aku nak share . 
Rabu besamaan 8 Ogos 2012 (today) . 
Kenapa dengan hari nih ? Ape yang berlaku ? Kenapa mesti hari nih?


Sebenarnya sebelum pergi sekolah tadi mood aku kira okey lahh jugak . But sebelum tidur semalam , aku nangis . Kenapa aku nangis ? Sebab aku teringatkan kau then terbukak pulak lagu kita tuhh :/ Ohhmyy , really missing you :* So , pergi sekolah pagi tadi pun dengan harapan yang sangat besar supaya dapat jumpe kau selain belajar . Okey done ~ Dah baca doa , then baru masuk sekolah . Hope harinihh semua berjalan lancar . Yaaa ~

Lepas perhimpunan naik bilik Geografi . Pagi pagi kenelah senyum kan ? So senyum seperti biasa walaupun beribu hikmah disebalik senyuman tuhh :') First subject tadi ADDMATH . Wowww ! Pagi pagi memerah otak . Jyeahh sungguh ohsemm right ? Masuk chapter baru yang aku tertinggal hari Isnin ritu sebab tak datang . Hehe : D But , Alhamdulillah aku bolehh catch up sikit sikit . Caiyok caiyokk ! Teruskan usaha Anis ! :') Time Addmath memang aku suka sebab mengira . Ya ya aku suka math <3 Lepas Addmath , PJK pulakk dahh . PJ ? Kitaorang duduk dalam kelas jee . Separuh budak laki pergi main pingpong dekad bilik LK kalau tak silap . Separuh lagi duduk dalam kelas leka bermain gadget : D Aww aww ~ Termasuklah aku , ayun , piqa dengan budak budak belakang aku . Hihi . Ayun sempat lagi tuhhh bertwiit . Aku pun layan jelahh sambil sambil cari background chocolate .  Banyak kejadian yang berlaku time tuhh , tapi malas pulakk nak story one by one . Tak penting mane pun . PJK selesai , sekarang BAHASA MELAYU ^_^ harinihh ujian rumusan  pulakk . Semua tekun jee cari isi bagai . Cikgu Mimi : " Okey dah pukul 11 , sape yang nak keluar boleh hantar , sape yang nak teruskan buad bole teruskan , sape yang pergi koperasi bolehh pergi tapi lalu jeee . " Hahaha . Tak bolee blaa lahh . Aku lambat siap , sajo  lambat lambatkan . 

Rehat dahh abes masa , now MATHEMATIC time ! Math laie , jyeahh jyeahh suka suka suka . Tapi say sorry to Cikgu Khalil sebab aku tak fokus pun dalam kelas tadi . Yang fokus adalahh beberapa kerat jee . Tadi kita bincang  pasal statistic right ? Tengok last year punye paper . Bolehh laie masa cikgu terangkan aku buad NUKILAN RASA pulakk . Hahaha . Memang macam haremm lahh tadi . Aina pulak takk datang , terasa sunyinye disitu . Sally pulak baca buku . Perghh buku yang lari dari tajuk . Piqa buad kerja BI . Hahaha . Lagi mengohhsem =P Lalalalalala ~ Memang tak bolee fokus gilaa lahh tadi , nasib tak masuk tajuk baru kennn ? Okey , lepas nihh akan cuba memfokuskan diri ini dalam subjek MATH :* 

Last subject . Aww awww BAHASA INGGERIS by Tcher Wan Syeida ku yang sungguh omey dan ohsemm tahap tera :* Tcher masuk kelas jee dengan muka yang sangat annoying . Rupanya tcher penat katanyee . Attototo , kesian tcher kenn ? Takpe takpe pengorbanan untuk anak murid ^_^ Budak laki dah prepare dengan presentation diorang yang ritu pasal poem HE SUCH A QUIET EYES . Bagus bagus , ade perubahan disitu . Lepas tcher check homework , mereka yang bergelar pelajar lelaki pun present their work . Mula mula aku excited lahh kan nak dengar pendapat korang "budak lelaki" . Ehh ehh , kau beria nak cakap kan ? Aku macam paham jee situasi tuhh . Kau keluar sorang sorang dengan ayat kau " biar aku cakaplah" . Lebih kurang macam tuhh lahh . Then tcher suruh semua budak laki kedepan sekali . Okey terang punye terang sampailah satu opinion korang bagi about why boy broken heart ? Korang salah faham tajuk sebenarnya . Tapi isi isi tuhh ade yang betul tcher cakap . Manjang time terang kan tuhh mesti ade kene mengenekan dengan aku . Tapi ade yang aku tak terasa sebab bukan salah aku . Time tuhh aku chillax lagi . Ade satu isi yang aku ingat , yang ayat dia lebih kurang "RESTU PARENT" . Sally cakap dengan aku , bab yang tuhh susah sikit . Ramai parents sebaliknya dengan sebab sebab yang tertentu . But , mula mula masa aku dengan dia , aku takut nak bagitahu ibu dengan ayah . Kira dah sebulan lebih baru aku bagitahu ibu dgn ayah . Aku ingat ibu nak marahh tapi ibu senyum lepas tuhhh ibu nasihat . Ibu ayah restu dahh relay kitaa . Aww aww macam nak kahwin jee kan ? ^_^ Ada satu kata kata ibu yang aku ingat , ibu cakap macam nihh "kalau along betul betul sayang dia , jaga dia baik baik . Jaga hati dan perasaan dia " Kata kata ibu tuhh buad aku nak meleleh bila dengar time tuhh . Tapi aku cool jee depan ibu . Aku cakap dekad ibu " InsyaAllah along cuba , along sayang dia " Ibu senyum jee :) Memang lega time tuhh bila parent dah restu . 

Okey okey back to topic . Lepas tuhh tah macam mane dan pasal ape tahh tiba tiba AZIM cakap : " Sape yang percaya AQIM tuhh sume bodoh . "  Aku yang mula mula tergelak tengok gelagat si gendut yang telah kurus  tu pun tetiba speechless . Aku terus pandang Azim dengan muka yang arghhhh ~ :/  Azim pandang aku dengan muka tak besalah jee . Perghhh . And one morething tetiba kelas jadi senyap buad beberapa sangat . Lepas tuhh Azim gelak , dak Aqim pun gelak . So lelaki lelaki yang lain tuhh pun gelak same lahh . Aku pandang jee azim dengan mata aku yang tengah berair . Aku terasa gilaa wei . Sumpah aku terasa zim dengan apa yang kau cakap . Wei , nak cakap pun beragaklah sikit . Please tengok keadaan .  Aku bukan tunggul kayu dalam kelas tuhh . Okey time tuhh je mood aku dah spoil . Spoil gilaa . Yang aku tak bole tahan kenapa kau gelak sekali qim ? Ke memang kau sokong apa yang azim cakap tuhh ? Azim ! Aku tak penah besangka buruk pun dekad Aqim sebab tuh aku percaya dia . Tapi asal kau ttba cakap tuhh ? Kau tak puas hati dengan  aku ?! Arghhhh :/ Kenapa orang lain macam takde prasaan jee ? Then lepas habes jee korang present aku tunduk lap air mata , aku taknak orang lain tahu aku nangis time tuhh . Aku ingat kan sebelum balik tuhh kau datang say sorry ke hape ke tapi haremmm . Memang ..... AZIM !! aku memang tak sangka kau akan cakap aku macam tuh . Thanks alot kawan . Aku suka :/
Balik aku cuba tenangkan fikiran aku balik , lepas pergi bazar aku balik , aku terus onl . Aku on facebook dulu sebab lame dah tak bukak . Rasa menyesal bukak fb sebab bukak bukak jee tengok gambar tuhh :'(  Aku buad newtab album tuhh . Tengok satu persatu ttba gambar kau dengan dia yang menyebabkan aku makan dalam sampai mengeluarkan air mata :'( Aku tak sangka . Aku tahu korang kawan dah lama but .. Hmmm :/ Walau macam mane pun aku tetap amik gambar tuhh sebab ade kau . :'(
Okeylahh , aku dah tak bolehh tahan lagi nihh . Aku stop entry nihh dululahh . Kang lagi banyak air mata yang keluar . Nanti kita story mory lagi ea same same . Thanks sebab sudi baca entry nihh . Hanya ingin luahkan perasaan yang terpendam . Much love untuk korang . And onemore , aku nak bgitahu yang aku rindu Ahmad Mustaqim sangat :* My prince charming . Wasalam ^_^


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* I still love him and never give up for us . Thanks follow my blog
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
Dear Ahmad Mustaqim , please forgive me and wanna be like before this
  • Ramadhan Kembali
  • Seandainya ....
  • Honesty
  • Sampai bila ? :'(
  • Ohhsem Day ♥
  • Miss him :(
  • Down :'(
  • Aku Rindu Dia Ya Allah
  • Hay , Morning peeps ;)Rini nak share something pa...
  • My Prince Charming

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome